Saturday, October 24, 2009

Bloggen lever något och leve nätsjalen

Hoho, bara ett kort till då...


Tänker att jag inte gjort något de senaste månaderna men insåg att den uppfattningen kan förändras om jag tvångsbloggar lite. Har ju faktiskt virkat två nätsjalar. Den söta rosa med garn som jag fick från mia. Den blå har varit min höstfavorit. Samma garn araucania nånting som jag virkade vantar med knorr på och stickade en mössa förra vintern. Har inte vågat bära dem tillsammans ännu. Så uppenbart matchiga att det blir pinsamt!

1 Comments:

Blogger Ems said...

Vad fina!
Själv skulle jag nog aldrig ha tålamod till att göra något dylikt, men man ska ju aldrig säga aldrig.
Jag får försöka nån gång.
Jag förstår fullt ut att de blev en klar höstfavvo..
Ha de bra!

4:13 PM  

Post a Comment

<< Home