Sunday, December 14, 2008

När tredje ljuset brinner...

är det sannerligen dags att ta julkortsbilderna. Hastade upp till symaskinen för att sy kostym till svalan. Blev bara huvudbonad.
Haha vi hade fem, eller mer fyra minuter på oss innan fotografen skulle med färjan. På med dom himla vingarna ungar! Sjung då för Guds skull. - Jag vill sjunga en jeesussång. Tyst nu. Hur går jesussången mamma. HALELULIAAA OOOH: Nä det blir ingen fiin melodii.
- Det är bara kort, ingen film, så det spelar igen roll.
Förstår inte hur påskharen lyckades smyga sej in i bild.







När jag sydde en kaninmössa till 1:an på halloween såg den mer ut som ett lamm och nu när jag gjorde en lammössa till 3.an ser jag bara en kanin. Men det fanns väl kaniner på Jesu tid också.

3 Comments:

Blogger Fru P said...

En påskhare kan aldrig vara fel!

5:41 AM  
Blogger Rödluvan said...

Förfärligt gulligt och oerhört inlevelsefullt:D

12:22 PM  
Blogger Frida said...

Kära hjärtanes! Syster Hanna har talat SÅ varmt om din blogg och nu kom jag mig äntligen för att klicka reda på den. Jag är stum av beundran! Eller var i alla fall stum till jag kom till detta inlägg, då övergick jag mer till att fnissa. Heja påskharen! Eller kaninen. Eller vad det nu var för något. Kan dock tänka mig att slutresultatet blev fantastiskt - det verkar som att det mest du tar i har en tendens att bli det...
Kram!! /Frida

2:47 PM  

Post a Comment

<< Home