Sunday, November 16, 2008

Julmarknad del4













Årets skörd av julstrumpor. Hoho vad många det blev. Det blåser skitmycket idag så det var lite svårt att få dem att hänga stiligt. Ska bara sy i hanken i de sista och sen är de redo för marknad. Helst skulle man ju vilja ha 24 st hemma som adventskalender men vi har inte så stora rum så att de skulle rymmas på en rad. Alla strumpor är fodrade och det var kul att botanisera och krympa ner mitt sjuka tyglager! Är det självklart att man har julstrumpor i Sverige nu för tiden?


4 Comments:

Blogger Rödluvan said...

Karolina!
Vilka kalasfina saker!
Vilken härlig blogg och ÅÅÅ vad lycklig att du inte har lagt av utan odlar den där delen av dig:-)
Jag drabbas av
1. Totalt mindervärdighetskomplex
men definitivt av:
2. Total lust att vara på Björkö till helgen...
Vad är det för jobb du sökt och fått?
KRAM
Hanna

10:50 AM  
Blogger Rebecca said...

Go kväll Karolina!!

Jag har verkligen inga ord - VAD FINA SAKER!!!

Du kanske också säljer mattor?

Liv & jag har precis börjat att sticka...men men vi får se hur det blir.

Kram Rebecca Z

12:16 PM  
Blogger Madelene said...

Himmel och pannkaka vad du producerar. Jag ser fram emot att vi kan tjôta lite på marknaden också när vi ändå är där samtidigt. Klart att man använder julstrumpa - vi har haft det i alla år (snart 30 faktiskt som vi varit familj) HOppas att folk uppskattar dem och köper hem minst en.

3:16 PM  
Blogger johanna said...

OMG vad sjukt duktig du är! Allt är ju så fantastiskt FINT!!!

3:02 PM  

Post a Comment

<< Home