Thursday, November 13, 2008

Julmarknad del1




Har skaffat nya husmoderspoäng genom att sälla mej till "Björköslöjdarna" och deras årliga julmarknad. Här får ni en exklusiv förhandstitt och först ut är fårskinnskaramellerna med "god jul"-tryck. Ett absolut måste i årets julgran. Hehe. De var oerhört skojiga att göra och jag kände mej plötsligt väldigt nära min samiska bakgrund. Inte. Både mer hållbara och mer barnvänliga än de sedvanliga som förvisso också är fina. Kom och titta! Lördag 22 november i Björkö hamn.


4 Comments:

Blogger miastick said...

De är magnifika! Ett måste i var julegran. Vad bra att julmarknaden var veckan innan 1 advent, då kan jag ju faktiskt komma!

10:58 PM  
Blogger Matte said...

Jojomensan , din svägerska Lovisa
var helt fascinerad över dina verk , vilket inte säger så lite . Jag har börjat be till Gud om vackert väder den 22 nov , på Julmarknaden , och på Lennarts begravning . Hoppas du får bra plats så att inte allt jultjafs blockerar det Äkta Hantverket ! Go tur !

12:42 PM  
Blogger I min tanketrädgård said...

Åhhh... vad du är kreativ. Jag vill oxå´....
Fina saker... kan man beställa julklappar kanske?

8:06 AM  
Blogger husmodern said...

Tack Inger!
Du får gärna beställa nåt specifikt som du gillar. Kanske med namntryck. Skicka ett mail isåfall karolinanystrom@hotmail.com
Du verkar vara i pysseltagen du med! Ällskar julen!!!

11:03 AM  

Post a Comment

<< Home