Wednesday, November 17, 2010

Julmarknad - Björkö

Hej alla! Dags för uppdatering tror jag. Har haft en söt sommar, en härlig höst och plötsligt var det dags för den den lilla lokala julmarknaden. Jag äälskar julmarknad. Då får man en ursäkt för att handarbeta och pyssla om nätterna. Började med att köpa fina lammulls-, ull- och mohairtröjor på Emmaus som jag sydde mössor av. Tofsen är av fluffigt fårskinn.


Annat som är nytt i år jämfört med 2009 års marknad är;
bomullsservetter av kökshanddukar med God Helg-tryck, snöbollar av fårskinn samt kungliga ljuslyktor i vit keramik. Jag ska lägga ut bilder imorgon. Kontakta mig gärna om något intresserar dig.
Karolina

1 Comments:

Blogger LoHo said...

Men så sjukt snygga mössor!!! Mamma berättade om dem men jag kunde inte förställa mig...
Spår att det gick galant på markna'n. Kram!

10:29 AM  

Post a Comment

<< Home